Tak for din interesse for Akademisk Skytteforening (AS)

Du kan på hjemmesiden her finde de fleste oplysninger om AS og de aktiviteter, der tilbydes.

Du kan søge yderligere oplysninger om aktiviteterne og sektionerne ved henvendelse til de ansvarlige ledere. (Se Kom igang).

Du kan læse om Akademisk skytteforenings privatlivspolitik (persondataforordning) her >>

Sådan bliver du medlem

Du kan blive aktivt medlem, hvis du er adgangsberettiget til en højere læreanstalt og har dansk indfødsret.

Efter bestyrelsens godkendelse kan personer, der ikke fuldt ud opfylder disse kriterier, også optages.

Som passive medlemmer kan bestyrelsen optage enhver, der ønsker at støtte op om foreningens formål.

Kontingentet er halvårligt:

Aktiv: under 25 år 270,-
Aktiv: fra 25 år til 65 år 370,-
Aktiv over 65 år 270,-
Passiv: alle passive 150,-

Du kan blive tilknyttet flere (eller alle) sektioner for samme medlemskontingent.

Indmeldelse sker ved indbetaling af kontingent enten

til MobilePay nr. 10652. Skriv "Nyt medlem" i teksten til modtageren,

eller til Bank reg.nr. 1551 konto 5 03 35 51. Skriv "Ny + dit navn" i teksten til modtageren.

Tilmeld Betalingsservice

Det er muligt at tilmelde kontingentbetalingen via Betalingsservice.

Ved indmeldelse

Ved indmeldelse bedes du meddele følgende oplysninger til kontoret. Informationerne sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Medlemsnummer meddeles efter indmeldelsen.

For- og mellemnavne
Efternavn